FAQ

PROGRAM PATRONAT

Instalatory, CEPiK, Instrukcje dodatkowe dla PATRONAT.


Opisy usuwania błedu w WINDOWS10 dostępny TUTAJ: PROBLEM PO AKTUALIZACJI WINDOWS 10

Jeżeli wparcie techniczne dla programu PATRONAT będzie wymagało połączenia zdalnego prosimy aby przed kontaktem telefonicznym uruchomić ITS WSPARCIE i przygotować numer ID (wybieramy z głównego menu programu NOWINKI WWW i przycisk ZDALNE lub do pobrania ze strony www.patronat.pl). Ze względów licencyjnych możemy łączyć się tylko przy pomocy naszej wersji oprogramowania TeamViewer (w oknie musi się wyświetlić logo ITS). Wszystkie pozostałe instancje programu TeamViewer muszą być wyłączone w Menedżerze zadań!

UWAGA! Ostatnie aktualizacje WIN10,WIN7 mogą DEZAKTYWOWAĆ Cisco VPN Client
Więcej szczegółów i naprawa: Program naprawczy dla Win10 Cisco VPN
WIDEO -JAK pracuje PATRONAT z CEPiK 2.0 (testy z 2016)
WIDEO -JAK pracuje PATRONAT z CEPiK 2.0 (testy z 2017)
Playlista Patronat 11 na YouTube

INFORMACJE O VPN w CEPIK2.0
Informacje o weryfikacji VPN..
.. JAK ZWERYFIKOWAĆ POŁĄCZENIE VPN
UWAGA! Ustawienia dla faktur Jednostek budżetowych... INFORMACJE DLA JEDN. BUDŻETOWYCH

Uprzejmie informujemy, że na portalu www.cepik.gov.pl zakładka System Informatyczny CEPiK 2.0 sekcja Dokumenty do pobrania zostały zamieszczone
następujące pliki VPN do pobrania (po autoryzacji):

Klient VPN Cisco AnyConnect.msi

Klient Cisco VPN tzw. Stary klient VPN.zip

Profil do klienta Cisco AnyConnect.xml

Instrukcja instalacji i konfiguracji BDE.....
INSTALKI BDE, AWARIE, OPISY

Instrukcja instalacji i konfiguracji BDE.....
INSTALACJE SIECIOWE, AWARIE, OPISY